Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

Na seo4.net zlecisz pozycjonowanie stron Kraków

Istnieją 3 główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową funkcję przed okazjonalnymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Kobiet, Tłusty Czwartek czy finały Pucharu Polski w piłce nożnej. Ten rodzaj pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeśli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześnie. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki i gastronomii. Przeważnie trzeba zacząć je na 2-3 miesiące przed wybranym wydarzeniem, aby Google zdążyło zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść strony internetowej.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Następny rodzaj pozycjonowania to dobre i sprawdzone rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Za sprawą właściwego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z konkretna branżą, ale również koszty reklamy w Google Ads ulegną znacznej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon to też znacznie niższa konkurencja. Istotne jest również to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Eldom G42 czarna,
– telefon LG Q60 biały,
– buty Nike Star Runner czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne zwłaszcza dla sklepów internetowych. Za pośrednictwem tego typu fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę towarów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w Google.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu kluczowe jest połączenie słowa kluczowego z nazwą danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę zazwyczaj:
– dzielnicę (przykładowo “sklep odzieżowy Mokotów”)
– miejscowość (“fizjoterapeuta Kraków”)
– państwo (“uniwersytet Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do klientów przebywających w danym regionie. Taka metoda pozycjonowania jest wykorzystywana także wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet reklamowy i nie może walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.

Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]