Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Dowiedz się więcej o usługach świadczonych przez agencję reklamową Kraków na https://k-myk.pl

Działania marketingowe powinny stanowić istotny element budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy usługodawcą, producentem czy właścicielem sklepu. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają środki finansowe na organizację i utrzymanie swoich oddziałów ds. reklamy, jednak mniejsze biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, na ogół korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.

W jakich działaniach pomoże Ci agencja reklamowa?

Agencja marketingowa to ekipa twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami wykorzystywanymi w branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami wspaniale orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz obwoluty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż będzie ono poprawnie użyte w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, folderów lub kalendarzy. Agencja marketingowa przygotuje także ciekawe, unikalne teksty na stronę internetową firmy, jak również zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter.

Do kogo adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie mają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji sympozjów, spotkań z klientami lub targów, które z reguły wymagają drobiazgowego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę harmonijnego i niezawodnego teamu pracowników – wystarczy zlecić jej organizację warsztatów integracyjnych czy też opracowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego zespołu doświadczonych ekspertów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad spójnością kampanii oraz wizerunku marki.

Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]