Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Wszystko, czego trzeba dowiedzieć się o tym, czym wyróżnia się dobra firma SEO, znajdziesz na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, na pewno po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona na topie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, że współcześnie obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć rzetelną firmę SEO? Polecamy skorzystać z sugestii ekspertów.

Google podpowiada, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieustająco rozkwita praktycznie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania innych alternatyw, jak np. DuckDuckGo, Rambler czy Bing, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie zyskać widoczność w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest mocna, zwykle jest to niemożliwe bez wsparcia specjalistów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest czymś nowym, i nakręciło krótki instruktaż, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Czym według Google charakteryzuje się solidna firma SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, klarownie objaśnia, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od drobiazgowego audytu strony,
  • zdolność oceny czasu i budżetu niezbędnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola stanu strony i okresową analizę jej statystyk,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze frazy.

Pracownica firmy Google zaznacza też, że dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą wymierne efekty zwykle po paru miesiącach pracy.