Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Stanowią dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas giełd i podobnych imprez, a oprócz tego, ze względu na mobilność i szybki montaż, mogą być stosowane np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być odpowiednio dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wytwarzane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Cechują się względnie szybkim montażem, aczkolwiek ich przenośność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich daleko droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, kas biletowych bądź portierni.

Pawilon namiot – dlaczego warto go posiadać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub najważniejsze są dla nas koszty, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje charakteryzują się znaczną trwałością, która jest wynikiem wykorzystania do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są szkielety, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne i trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie odpowiednio konserwowany, posłuży wiele lat – nawet przy częstej eksploatacji.