Zalety usług agencji SEO

Zalety usług agencji SEO

Oferta kampanii SEO w rozsądnej cenie. Sprawdź co dla Ciebie stworzyliśmy.

Firmy lub właściciele witryn internetowych, którzy marzą o tym, żeby dotrzeć do najlepszych pozycji w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zaleca się, to próbowanie starań samodzielnie. Nie dysponując wiedzą w zakresie SEO i nie obserwując codziennie doniesień o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować prawidłowo i – kluczowe – efektywnie. Drugi sposób to stworzenie etatu dla wprawnego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzecia metoda to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki wydzielone na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zlecającego. Zaletą współpracy z agencją SEO jest to, że oprócz specjalistów od SEO w zatrudnione są tam też osoby od programowania, kreatywnego pisania, projektowania graficznego i kampanii Google Ads służące merytorycznym wsparciem w tych sferach.

Firma SEO – transparentność jej działań to istotny aspekt

Polskich agencji SEO jest wiele. Co wziąć pod uwagę podczas szukania podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Rekomendujemy postawić na firmę, która funkcjonuje na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, ale także tych marketingowych i kreatywnych, z każdym rokiem rośnie, co nie zawsze niesie za sobą odpowiednią jakość usług. Wybierając firmę, która funkcjonuje od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć zaufanie, że posiada ona znaczne doświadczenie i może bez przeszkód zaprezentować szerokie portfolio swoich poprzednich klientów. Na stronach agencji SEO zazwyczaj dodawana jest sekcja z wykazem tzw. „kejsów”. Zanim podpisze się umowę należy przeanalizować studia takich przypadków, żeby samemu sprawdzić, jakich wyników można się spodziewać po danej agencji, a także to dla jakich branż pracowała oraz jakie problemy udało jej się rozwikłać. Solidna agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: pisze o harmonogramie prac na nadchodzące miesiące, a także przekazuje raporty ze zrealizowanych działań i ich efekty.

Inna zasadnicza kwestia to personalizacja oferty i dobranie zakresu działań do potrzeb działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeżeli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpowiada w ciągu kwadransa, a oferta wygląda jak gotowy szablon, powinien to być znak ostrzegawczy. Po wysłaniu zapytania przedstawiciel doświadczonej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, żeby poprosić o dodatkowe informacje o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej całościowej oferty. To dane, których nie można odnaleźć na własną rękę w internecie, jak np. informacja o realizowanych dotąd pracach SEO czy o najistotniejszych dla klienta usługach czy artykułach, które zamierza wypromować.

Co o firmie SEO mówi system rozliczenia jaki oferuje?

Z nieufnością warto potraktować agencje SEO, które proponują typ współpracy z opłatą za uzyskany rezultat. W takim systemie zleceniodawca płaci agencji SEO wtedy, kiedy frazy kluczowe uzyskają wynegocjowane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top10 bądź do Top5). To nadal całkiem popularny model rozliczeń, aczkolwiek wiąże się z wysokim zagrożeniem – można wszak osiągnąć szybkie rezultaty łamiąc zasady ustalone przez Google. Systematycznie aktualizowany algorytm również nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych klientowi, w związku z tym odpowiedzialna agencja SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych efektów. Jeśli idzie o cenę za działania firmy SEO, to rzadko jest ona stała – często w pierwszych tygodniach po podpisaniu kontraktu niezbędne jest zaangażowanie większego budżetu, by przeprowadzić szczegółowy audyt SEO, a następnie zrealizować wszelkie wyliczone w nim zalecenia. W kolejnych miesiącach współpracy, jak witryna zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na prace są znacznie mniejsze.

Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]