Czym są filtry Google?

Czym są filtry Google?

O co chodzi z filtrami Google?

Filtry i bany Google są karami nakładanymi na twórców stron, którzy łamią zasady wprowadzone przez Google. Możemy wyróżnić dwa podstawowe rodzaje filtrów, czyli filtry ręczne – nakładane przez pracowników Google oraz filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeżeli podczas pozycjonowania strony pamiętasz o wszystkich wytycznych , nie powinieneś obawiać się filtrów Google.

Jakie są konsekwencje nałożenia filtrów od Google?

Strony, które zostały ukarane filtrami i banami Google odnotowują duży spadek w wynikach wyszukiwania. Za najpoważniejsze przekroczenia Google może ukarać zupełnym wyrzuceniem z wyników wyszukiwania. Z reguły spotkać możemy jednak filtry od Google, które uniemożliwiają uzyskanie dobrych pozycji w wyszukiwarce lub które powodują, że zawartość strony nie jest indeksowana. Długość trwania kary jest zależna od jej typu. Filtry ręczne nakładane są przeważnie na miesiąc, algorytmiczne do chwili aż roboty Google znów zajrzą na naszą stronę. Oczywiście warunkiem zdjęcia filtrów w każdym z wymienionych przypadków jest poprawienie strony zgodnie z regułami wytyczonymi przez Google.